VEEL GESTELDE VRAGEN


Hieronder ziet u de meest gestelde vragen. Heeft u een andere vraag? Stel deze dan via mail: info@worst-en-dorst.nl. Of via onze socials.

Dan proberen wij deze zo snel mogelijk te beantwoorden.


Wat is de levertermijn?


Wij verzenden in principe 1x per week, op maandag, dinsdag of woensdag. Er zijn uitzonderingen mogelijk in overleg. 


Zijn alle artikelen glutenvrij?


Ja, alle producten zijn glutenvrij.


Hoe wordt alles geleverd?


Alles wordt bevroren geleverd. Wij verzenden via PostNL.


Hebben jullie ook cadeaubonnen?


Ja, maar alleen fysiek, deze kunnen dus alleen ingewisseld worden bij afhalen en bij bezorgen binnen Bodegraven, Reeuwijk en Nieuwerbrug.


Hoe kan ik de producten het beste ontdooien?


U kunt de producten het beste ontdooien door ze een dag van tevoren in de koelkast te leggen. Als u haast heeft, kunt u de producten een uur in koud water leggen.


Krijg ik een Track & Trace code na verzenden?


Ja, deze ontvangt u per mail als uw bestelling verzonden is.


Er is een product niet op voorraad, wanneer komt dit weer op voorraad?


Wij proberen alles op voorraad te houden, maar dit lukt niet altijd. Houd onze webshop en socials in de gaten om te zien wanneer de voorraad weer aangevuld is..